چه موقع علاقه خود را بروز دهیم؟

  • ۱۱۸ بازدید
چه موقع علاقه خود را بروز دهیم؟

با یک خانوم همانند یک دوست معمولی برخورد کنید و خیلی رمانتیک بازی درنیاورید. در این صورت بیشتر و بیشتر مجذوب شما خواهد شد. سعی کنید همچون یک دوست عادی بوده و از کنار هم بودن لذت ببرید. سعی در جلب نظر نکنید. و قدمی هم در برقراری رابطه خاص برندارید. خود را نیازمند یا محتاج جلوه ندهید.

به خانم های جذاب نچسبید و آنها را به حال خودشان بگذارید تا آنها به سمت شما جذب شوند. خونسرد باشید. به صندلی خود تکیه بدهید و از نتایج به دست آمده لذت ببرید. هیچ وقت کاری نکنید که خانم ها را تحت تاثیر قرار دهید. کاملا بیخیال و راحت باشید.

بگذارید او خرج کند. با این کار خواهد فهمید آدم کاملی هستید و نمیخواهید کسی را بخرید. در ضمن به وی نشان دهید که خوش شانس بوده که شما را پیدا کرده و از دیدن شما سود برده و باید او بیشتر مایه بگذارد.  برای فرد مقابل خیلی وقت نگذارید. تا وی تلاش بی پایان برای جذب شما کند.

تبلیغات در مجله زنان

 

نشان دادن عشق به طرف مقابل

احمقانه ترین رفتار آقایان:

“تورو خدا منو دوست داشته باش”

علاقه داشتن به کسی تا جذب شدن به او دو مقوله کاملا مجزاست. به جای آنکه با التماس و تمنا و با خرج کردن و هزینه کردن دنبال کسی بیوفتید بیشتر به خودتان برسید. بیشتر به خودتان اهمیت دهید و جذابیت خود را افزایش دهید. هیچوقت تلاش نکنید کسی شما را دوست داشته باشد. بالعکس، سعی کنید میزان جاذبه و مردانگی خود را افزایش دهید.

 

چگونه در رابطه عاشقانه موفق باشیم

با خانم ها رک باشید. سعی نکنید به این دلیل که زن هستند شما را در موضع ضعف قرار دهند. ایراد بگیرید اما همیشه محترمانه رفتار کنید. لوس شان نکنید. در عوض احترام بگذارید و مودب باشید.

نپرسید آیا دوست پسر دارید؟ مجردید؟ بلکه اندک زمانی که بگذرد همه چیز مشخص خواهد شد. گفتار شما نباید در ابتدای امر خیلی خصوصی یا خیلی صمیمی باشد.

تمام رفتارهای خود از جمله راه رفتن، صحبت کردن و نظایر آن را آرام تر انجام دهید. بی نهایت آرام و راحت. این صفت نشان دهنده استحکام، عدم هیجان بی مورد و قابل اطمینان بودن شما خواهد بود. نشان می دهد شما فردی سطح بالا، مسلط به خود و قابل اعتماد هستید. این گونه هر کسی مجذوب شما می شود. تفاوتی در مرد یا زن بودن ندارد.

نگارش: تحریریه مجله زنان